" بازیکنان میتوانند هر سه کرکتر را در مکان هایی که میخواهند قرار دهند و شما میتوانید Michael را به یک مکان بلند بفرستید ، یک Sniper Rifle به دست بگیرید و پوشش دهید . سپس میتوانید Franklin را بردارید و صحنه درگیری را دور بزنید . و در آخر میتوانید Trevor را بردارید و یک حمله کاملا رو در رو و دیوانه وار را انجام دهید . بر فرض مثال اگر آنجا بولدوزر باشد میتوانید آنرا بردارید و ماشین ها را له کنید ، در حالیکه Franklin در حال دور زدن صحنه و حمله از پشت است و Michael در حال تیر اندازی و کشتن دشمنان است . بازیکنان قادر خواهند بود در هر زمانی در جریان مراحل بین کرکتر ها سوییچ کنند . "
" ما زمان زیادی را صرف سیستم کاورگیری بازی کرده ایم . ما میخواستیم این
سیستم یک انتخاب سریع برای بازیکن در حین درگیری ها باشد . شما میتوانید
در حین کاور گرفتن شلیک کنید ، به اطراف کاور حرکت کنید ، از روی کاور
بپرید . همه اینها برای انجام دادن وجود خواهد داشت "
" این بار شما میتوانید یک اسلحه را نگه دارید ، بنابراین شما تنها در
صورتی اسلحه را از دست میدهید که مهمات آن تمام شود . اسلحه های شما در
تمام طول بازی با شما خواهند بود ."
رییس راکستار اعلام کرد در اوایل بازی بر خلاف محیط بازی که تمام ان
قابل دسترس هست 3 شخصیت در درسترس نخواهند بود و هر کدام از شخصیت ها
طی مراحلی معرفی می شوند بعد از طی مقداری از داستان هر سه شخصیت اصلی
قابل دسترسی هستند
وی گفته این کار سبب جذاب تر کردن داستان شده
مصاحبه ای با طراح ارشد مراحل GTA V در مورد شخصیت ها ، شوتینگ ، خودروها و ....
درود
Imran Sarwar طراح ارشد مراحل بازی GTA V در استودیو Edinburgh با سایت CVG
در مورد این بازی مصاحبه ای داشته است . این مصاحبه در مورد سفارشی سازی
کامل ماشین ها ، پیشرفت هایی که در بخش شوتینگ و Melee این بازی صورت
گرفته است میباشد .
با ما همراه باشید ...